2014年2月3日 星期一

[365-94] 大年初四,Shopping day﹗

由於有人話廣東話唔係香港法定語言,為咗維護廣東話,所以我呢篇blog我決定用廣東話﹗

大家新年過成點呢?又收咗幾多利是呢?雖然我生於一個大家庭,都有好多利是收,但係因為我結咗婚,同時都要派,所以都係打個和。我其實無乜所謂,嗰筆錢我都預咗要用,所以最緊要新年大家開開心心就得咖喇﹗

今日係連續假期0既最後一日,聽日就要開工喇﹗希望開工大吉﹗今日就把握假期時間,捉咗熊仁先生去Shopping﹗買咗好多衫呀﹗但都係黑色0既,點解呢?睇落瘦咗順眼啲?我都唔知點解,總之拎上手就係黑色,所以就買咗喇﹗最後同熊仁先生去咗買CD(你無睇錯我無講錯,係去咗買聽得嗰啲CD﹗),話晒我都買咗一大堆衫,點都要比返少少甜頭佢買啲自己想買0既嘢0既﹗等佢同我同流合污嘛﹗哈哈﹗

王菀之 - 晴歌集 (K2HD)

終於都買咗呢隻金碟喇﹗其實平版CD我一早已經買咗﹗我係佢Fans,因為佢把聲真係好靚﹗但係呢隻碟真係我2013年最鍾意0既碟,非常好聽﹗知道佢出咗HD碟我都好爭扎買唔買好,但最後都係買咗﹗返到屋企即刻開嚟聽吓有乜唔同﹗原來真係唔同聲咖喎﹗靚聲好多﹗人聲又出好多﹗我都唔知點形容,有機會你地可以自己試聽吓﹗至於機0既嘢,係熊仁先生0既興趣,我都唔識,詳情你都係問返佢好啲﹗總之因為熊仁先生,搞到我聽歌聽到隻耳刁晒﹗真係衰﹗(偷笑)

打咗咁耐,我發覺打廣東話我係自在好多,又可以講多好多嘢﹗廣東話始終係我母語﹗咁我係咪要轉返打廣東話呢?

沒有留言:

張貼留言